Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 czerwca 2011

9. Polska - Poznań

Kartka przywędrowała do mnie z Poznania od Mikisa i stanowi świetną pamiątkę. Udało mi się załapać przynajmniej na trzecią część zabawy w PL-200000 i zdobyć kartki z podpisami kilku osób z forum ( a przy okazji też poznać kilka osób ;)). Wybitnie mi się ta widokówka podoba. Zastanawia mnie nawet czy fotograf jest tak zdolny czy jednak wspomógł się nieco jakimś programem graficznym ;) Mniej ważne, ważne, że kartka jest fantastyczna. Moja druga z tego miasta, pierwszą przywiozłam osobiście w wieku 18 lat, kiedy to wracając z okolic Bydgoszczy od rodziny zahaczyliśmy o Poznań. Akurat nam się udało i trafiliśmy na godzinę 12:00 na Rynek i miałam okazję zobaczyć trykające się koziołki. Muszę przyznać, że Poznań mi się wyjątkowo podobał. Rynek poznański, jak dotąd uważam za najładniejszy w kraju. Moim skromnym zdaniem bije na głowę nawet Krakowski ;). A na widokówce przedstawiono Katedrę Św. Piotra i Pawła. O ile się nie mylę i jest to ta Katedra, od której można mniej więcej w kwadransik dojść do Rynku, to miałam okazję właśnie od niej zacząć zwiedzania Poznania, bo w pobliżu udało nam się znaleźć parking. A jeśli nie ta, to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu ;)

1 komentarz:

  1. U ciebie Poznań od Mikisa w poniedziałek, u mnie dzień później. Też od Mikisa, ale z innej okazji.
    Fajna kartka, lecz moja mi się bardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń