Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 sierpnia 2011

21. Holandia


Niestety nie mam bladego pojęcia jakie miejsce przedstawia ta pocztówka. Podoba mi się tak bardzo, że zdecydowałam się wysłać za nią pierwszego swojego TYC-a, zapytam więc nadawczynię. Być może ona wie. Nie gwarantowałabym jednak tego. Wydaje mi się, że jest to cegiełka, bądź kartka "reklamowa", bo z tyłu zamieszczono link do tej Organizacji na rzecz zdrowia. Na to wygląda, że kartkę tę wydało stowarzyszenie walczące o poprawienie warunków zdrowotnych w Afryce, szczegolnie na terenie Etiopii, Kenii, Sudanu, i RPA. Dokładna nazwa to African Medical and Research Foundation. Wielce chwalebne., dobrze, że ktoś pomaga tym milionom ludzi żyjącym na skraju nędzy...Tym bardziej mi miło, że taką kartkę otrzymałam, nawet jeśli nadawczyni dostała ją za free. Cóż mogę więcej napisać. Widok na pocztówce mnie zachwyca. Nic tylko się przenieść na taki mostek, położyć się na nim lub oprzeć się o barierki i czuć wiatr na skórze i zapach soli (?) w powietrzu. Ciekawe gdzie to jest... naprawdę chcę wiedzieć.

1 komentarz:

  1. Piękne miejsce. Ciekawe dokąd ten mostek prowadzi.

    OdpowiedzUsuń