Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 października 2011

36. Luxemburg


Trochę zapuściłam bloga ostatnio. Może przez to, ze prawie nic nie dostaję ostatnimi czasy. Październik jest najgorszym miesiącem od czerwca, który też był tragiczny. No więc skoro niewiele przychodzi pokażę kartkę, która dotarła do mnie już prawie półtorej miesiąca temu. Jest to moje najniższe ID. LU-10801. Podróżowała tylko trzy dni i co ciekawe otrzymałam ją kilka dni po tym, jak w telewizji oglądałam program Makłowicza z Luksemburga. Pamiętam, że oglądając ten program pomyślałam sobie, że pewnie minie trochę czasu zanim doczekam się kartki z tego niewielkiego kraju, bo jest tylko 82 userów stamtąd. Ilu jest nieaktywnych, to już inne pytanie.  Mnie wylosowano Pani z numerem 2 z tego kraju i takim sposobem stałam się posiadaczką sympatycznego multi. Szkoda tylko, że nie podano żadnych informacji na temat budynków przedstawionych na kartkach, bo lubię później dowiedzieć się czegoś więcej o miejscu, z którego posiadam pocztówkę ;)

2 komentarze:

  1. Zamek w Bourscheid, Fort w Thungen chyba też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie małe państewko i takie nagromadzenie ruin i zamczysków

    OdpowiedzUsuń