Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 listopada 2011

39. Polska - Warszawa



Pocztówka, którą dzisiaj wyjęłam ze skrzynki skłoniła mnie do stworzenia nowej etykietki na blogu - "postcrossing meet-ups", bo to już szósta moja kartka z jakichś postcrossingowych spotkań. Na tej podpisali się uczestnicy spotkania warszawskiego, które odbyło się piątego listopada, a przesłał mi ją Andrzej ;). Nie spodziewałam się jej, więc tym bardziej się ucieszyłam, gdy się okazało, że nie dość, że o mnie ktoś pamiętał, to jeszcze dostałam fava;) W dodatku jest to moja pierwsza kartka z Warszawy z standardowym rozmiarze! Już trochę sobie żartowałam, że Warszawa nawet na kartkach musi podkreślić, że jest stolicą i ma wielkościowe zapędy, bo wszystkie jakie dotąd stamtąd otrzymywałam, lub jakie chociaż widziałam, były przynajmniej kilka cm większe od standardowych. A tu proszę, jednak istnieją klasyczne warszawskie pocztówki ;) W dodatku bardzo ładne. Fotografia przedstawia fragment Archikatedry Św. Jana Chrzciciela przy ul. Świętojańskiej, jednej z najstarszych ulic Warszawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz