Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 listopada 2011

44. Finlandia


Co tu dużo gadać. Pocztówki z Finlandii chyba większość postcrosserów przyprawiają o jęk zawodu: Znowu Finlandia? A kiedy coś nowego? Nie powiem, żebym ja była ich fanką Co to, to nie. Jakoś preferuję np. portugalskie, francuskie, irlandzkie, szwajcarskie czy brytyjskie. Oczywiście offa żadnego z tych państw jeszcze się nie dorobiłam, niemniej favów mam z tych krajów w galerii całe mnóstwo. Finlandia w porównaniu do nich wypada na tym tle wyjątkowo marnie, raptem 6 pocztowek na 805 wszystkich zafavoanych: (klik ). Jakiej by matematyki nie stosować - mało. Ta jednak wyjątkowo mnie ucieszyła. Nie żeby był to mój pierwszy off z Finlandii, gdzie tam. Na 30 otrzymanych to już trzecia. A może dopiero trzecia? Bo chyba mogłoby być gorzej. Poprzednie offy z Finlandii były jednak średnie i mocno średnie, żeby nie rzec kiczowate (klik2 ). A ta jest wyjątkowo ładna. To już kolejna kartka z tego kraju, na którym nie wiem co tak naprawdę jest przedstawione. Zapewne więc typowo fiński lub może raczej finlandzki krajobraz. Nie wiem dlaczego, ale pomimo, że nie lubię multiview jakoś urzekła mnie ta pocztówka. Być może przez tę kolorystykę i uspokajający zachód słońca... nie wiem, tak czy siak, do niedawna stanowiła ona mój siódmy fav z tego kraju. Miło jest dostać favy! Rzadko mi się to zdarza, ale jednak ;). Jak widać u Gabi na blogu, jest jeszcze druga z tej serii/edycji (?)- podobna. Zaraz wskoczy do favów na miejsce tej mojej.
Ps. Głuptak ze mnie, ale gdy dostałam pierwszą kartkę z napisem Suomi Finland, byłam pewna, że Suomi to po prostu po fińsku "pozdrowienia" ;)

5 komentarzy:

  1. Jakoś czułam, że zaprotestujesz przeciw mojej generalizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zobaczyłam to u Ciebie :D ja moją dostałam z favów i bardzo mnie ucieszyła, nie wiedziałam że są podobne :) też taką chcę, jak ta Twoja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda raczej na kartkę z jakiegoś bardziej południowego kraju niż Finlandia. to czerwone słońce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ta kartka bardzo podoba i mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń