Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 lutego 2012

58. Włochy - Siena


Przyszła kolej na moją jedyną jak dotąd pocztówkę otrzymaną z Włoch. Włoskich kartek mam sporo, ale ta jako jedyna ma stempelek i znaczek stamtąd. Była to zresztą także pierwsza moja wygrana kartka w  loterii zagranicznej na forum. Wygrałam ją od Adama i po jakimś czasie, kiedy już zaczynałam się niecierpliwić, bo prawie wszyscy już otrzymali swoje wygrane, w końcu i do mojej skrzynki zawitała słoneczna Italia.
   Ta pocztówka sprawia wrażenie, jakby z jakiegoś zdjęcia wycięto historyczne zabudowania Sieny i wklejono je na błękitne tło ;) Aż się nie chce wierzyć, że niebo może być tak błękitne i bezchmurne (te białe plamki to zadrapania na lakierze, a nie chmury ;)). Z tyłu pocztówki widnieje wiadomość, że w dniu, którym Adam wypisywał wiadomość, na termometrze było 32 stopnie Celsjusza. Hm... dzisiaj w nocy było i 31.... Co razem dalej 63 stopnie różnicy..
   A na widokówce oczywiście zabytkowe stare miasto Sieny, wpisane na listę UNESCO w 1995 roku ;)

2 komentarze: