Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2012

73. Polska - Dolina Staroleśna

Kolejna z serii Limbowej.  Uwielbiam te pocztówki i nawet próbowałam zorganizować zamówienie, ale niestety skontaktowanie się z tym wydawnictwem graniczy z cudem, a kiedy już mi się w końcu udało tam dodzwonić, by dowiedzieć się jaki mają w końcu mail i tak usłyszałam zły. Ta pani chyba sama nie wie jaki ma mail. Trudno. Ostatnio poprosiłam jedną postcrosserek udających się do Zakopanego, by mi kupiła kilka Limbowych.  Podobno już do mnie podróżują 4. Tylko coś dużo czasu im to zajmuje :(. Moje do Sosnowca dotarły w dzień. W końcu to kilkanaście km, a te które miały przybyć do mnie utknęły chyba gdzieś w tym Sosnowcu :(, bo już idą tydzień :( Rozumiem, że były święta, no, ale bez przesady. Przecież trasę Sosnowiec - Katowice można pokonać dziennie kilkadziesiąt razy...
No cóż, w końcu się doczekam. A to jest moja przedostatnia zdobycz "Limbowa". Dostałam ją od Kass podczas zlotu w Częstochowie, który odbył się 14-stego stycznia i który bardzo miło wspominam, pomimo, że pogoda była raczej niegościnna. Trafiliśmy bowiem na okres największych mrozów zimowych, ten mniej więcej czas, kiedy za oknem w nocy bywało po -20 stopni.  Nie wiem ile dokładnie było wtedy, ale wiem, że przedzieraliśmy się stronę Jasnej Góry przez zaspy i żartowaliśmy, że trzeba było uprzedzić, byśmy brali rakiety śnieżne, jak na Syberię. Zmarzliśmy strasznie zwiedzając kilka kiosków z pocztówkami i CIT, w którym zrobiliśmy totalną rozróbę, toteż propozycję zjedzenia czegoś i wypicia w ciepłym miejscu przyjęliśmy z wielką chęcią. Lokal zmienialiśmy dwa razy, najpierw zapchaliśmy pizzerię, a później lokal, który chwalił się największą powierzchnią w Częstochowie. Nie mierzyłam linijką wszystkich, ale rzeczywiście był na tyle spory, że zmieściliśmy się naszą blisko 15-stosobową ekipą. Tam też zebrałam podpisy na tejże ślicznej pocztówce.
 Przedstawia ona Dolinę Staroleśną czyli jedną z największych dolin tatrzańskich położonych po słowackiej stronie Tatr. W dolinie znajduje się 27 stałych Staroleśnych Stawów i kilka okresowych stawków

2 komentarze:

  1. Cudna! Uwielbiam Limbowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo że jest tam śnieg, to jakieś ciepło bije z tej kartki.

    OdpowiedzUsuń