Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 października 2012

99. Polska - Ryn

                  

Tę oto piękną pocztówkę wyciągnęłam zaledwie przed godziną ze skrzynki. Otrzymałam ją od Klaudii ( Get) w ramach fav taka tudzież wish taga, bo ta konkretnie pocztówka widniała w moim folderze wish list ;) Jakoś wyjątkowo uwielbiam mazurskie pocztówki. Mam ich zafavowanych albo właśnie dodanych do folderu wish list całe mnóstwo. Nie wiem czy to zasługa dobrego fotografa czy nawet odpowiednich programów czy po prostu na Mazurach jest tak ładnie, ale zawsze na widok pocztówek mazurskich mam ochotę przenieśćsię nad jedno z tych jezior. Może też dlatego, że jestem typem człowieka, który ponad  góry stawia morza, jeziora itp krajobrazy. A może dlatego, że Mazury to obok Bieszczad moje polskie must visit.
Prawdę mówiąc już się obawiałam, że ta karta zaginęła, albo, że coś niedobrego dzieje się z moją pocztą, bo z 3-4 kartek, które miały być wysłane w tym samym czasie, dotarła tylko jedna (teraz już druga), ale wszystko się wyjaśniło. Niektóre kartki po prostu dłużej podróżują, ale na takie cudo można czekać naprawdę długo!

2 komentarze:

  1. Przepiekny widok z lotu ptaka i ile w tym zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka. Ryn kojarzy mi się z Panem Samochodzikiem i Winetu, chyba tam umieszczono akcję książki.
    Ale chciałbym zobaczyć to na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń