Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2013

115. Polska - Ciążeń



Moja skrzynka pocztowa już dawno nie miała takiej pocztówkowej uczty :) Zawitała dzisiaj do mnie koperta od Anki79 z samymi cudami. Po pierwsze z aż ośmioma kartkami z powyższej serii zamkowo-pałacowej i całą ilością nadprogramowych kartek. Z całej tej wielkiej paczki chyba tylko 2 czy 3 to były tagi, ale Ania zauważywszy, że podoba mi się ta wrześnieńska seria sama zapropnowała mi jeszcze kilka i takkim sposobem stałam się za jednym zamachem posiadaczką prawie całej (brakuje mi tylko Winnej Góry ).  Poza tym dołożyła jeszcze kilka kartek, które miałam zafavowane.
Na widokówce widoczny jest rokokowy XVIII wieczny pałac, położony w dolinie Warty. Aktualnie jest własnością Uniwersytety Adama i Mickiewicza w Poznaniu i znajdują się te liczne zbiory biblioteczne.  Jako, że sama jestem bibliotekarką z wykształcenia (jak i Ania zresztą), to z tej oto przyczyny ta śliczna kartka jest mi jeszcze bardziej bliska sercu.

Możecie być pewni, że teraz co jakiś czas będę Was nas swoim blogu zarzucić kartkami z wielkopolskich zamków i pałaców. Powiem tylko tyle, że bez tych pasków na górze były jeszcze ładniejsze, wystarczyłyby same te napisy, które przecież mają bardzo ładną czcionkę.

4 komentarze:

  1. Z tej serii chyba najśliczniejsza jest kartka z zamkiem w Kórniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria kartek jest rzeczywiście wspaniała. Udało mi się dostać 2 z Kórnikiem i Gołuchowem, między innymi dzieki uprzejmości Anki z naszego forum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam Kórnik i Gołuchów właśnie. ale mnie z kolei bardzo podoba się ten pasek na górze, dzięki temu ta seria odróżnia się od całej reszty pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Tak się składa, że mam wolną kartkę z Winną Górą, więc jeśli chcesz uzupełnić swoją kolekcję, podaj mi swój adres:)
    Mój e-mail: nijak710@wp.pl

    OdpowiedzUsuń