Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

121. Izrael - Jerozolima




Wypadałoby coś napisać od czasy do czasu ;). A skoro dzisiaj wpisano kolejne polskie zabytki na listę UNESCO to na blogu też będzie UNESCO-wo. Wprawdzie tę pocztówkę otrzymałam już w lutym, ale cierpliwie czekała na swoją publikację. Otrzymałam ją od przyjaciółki mojej sąsiadki - Pani Janeczki. Pani ta była w lutym na pielgrzymce do Ziemi Świętej organizowanej przez moją parafię. Sama również miałam okazję poznać Panią Janeczkę, ale nie miałabym śmiałości prosić o kartkę, ale w moim imieniu zrobiła to moja sąsiadka, która wie, że zbieram pocztówki. I oto kilkanaście dni później w moje ręce trafiły dwie multiview kartki. Ta, którą widać powyżej - z Jerozolimy oraz z Tel Avivu.
Na pocztówce tej widać największe zabytki Świętego Miasta: Złotą Kopułę na skale, grób Adama, Ścianę Płaczu oraz inne zabytki trzech wielkich religii, które to powodują, że Jerozolima jest miastem świętym zarówno dla Chrześcijan jak i wyznawców Judaizmu oraz Islamu. Chciałabym kiedyś odwiedzić Jerozolimę i zobaczyć ten kulturowy tygiel na własne oczy. No i odwiedzić miejsce, w którym rodziły się religie

1 komentarz:

  1. "As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    OdpowiedzUsuń