Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

122. Polska - Malbork



Jako, że ostatnio piszę bardzo rzadko, tym razem dwie notki. Tym razem również UNESCO tym razem polskie. Wbrew pozorom dość długo czekałam na dołączenie kartki z Malborka do UNESCO-wych trofeów, w końcu pierwszą przysłała mi Wariaty, drugą - właśnie tę Xellosan, a trzecią Monika. Wszystkie są śliczne, ale ta podoba mi się najbardziej. Przywędrowała do mnie jakoś w okolicach święta Wszystkich Świętych, więc już ponad pół roku temu i jako, że była niespodzianką, wniosła nieco słońca w te brzydkie i smutne dni (nie tylko chodziło o listopad, moja babcia wtedy mocno chorowała).
W samym Malborku, ani tym bardziej na zamku krzyżackim jeszcze nie byłam. Jest to jedno z miejsc, które wciąż widnieje na mojej liście ,,must visit". Na kartce widać zamek od strony Nogatu - jednej z odnóg Wisły, gdyż jak wiadomo Królowa Polskich Rzek na Żuławach rozdziela się na Leniwkę i Nogat, który ma nieco ponad 60 km i wpada do Zalewu Wiślanego.


2 komentarze:

  1. Miałam ostatnio przyjemność zwiedzać Malbork, przepiękny zamek, do tego cała architektura obrony, naprawdę budzi podziw.

    Pozdrawiam,
    http://zmiana-trasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    OdpowiedzUsuń